devfsd

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Pon, 12 Lis 2001, 15:58:04 CET

Udalo mi sie na moim notebooku ustalic co mi zabijalo
devfsd nie mam teraz noteboka pod reka ale byla tam taka konstrukcja
if [ -f /proc/mdstat ]; then
	modprobe -k md
fi

czy jakos tak.

Po wykomentowaniu tego przestalo mi zabijac devfsd.

To co jest istotne to to ze ja urzywam TOTALNEW wiec nie wiem
jak to jest z innym. Moze ktos madry na to looknac.

Lukasz

--
Łukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.