starting interfaceow ax25

Przemyslaw 'Dj_RzulF' Knycz dj-pld w zolw.eu.org
Wto, 13 Lis 2001, 08:54:22 CET

Witam!

Chcialem opisac problem ktory mam do zrealizowania od jakiegos czasu. Otoz
pliki konfiguracyjne juz mam i narazie przewiduje odpalanie trzech
interfaceow: TNC - komunikacja KISS, komunikacja 6PACK, BAYCOM - tutaj,
jest jeden typ komunikacji, bo modem jest emulowany przez sterownik w
kernelu.

Nie wiem kto jest tutaj zapisany na ta grupe, ale czy moglbymi wskazac jak
zrobic wykrycie jaki iface jest odpalany, bo do kazdego typu konfiguracji
jest troche inny skrypt odpalajacy, wiec trzeba by bylo zeby skrypt
rozroznial te pliki.

Aha, pliki nazwalem ax25-6packX, ax25-kissX, ax25-baycomX, gdzie X bedzie
interfaceu.

Aha, te pliki tworzą interface'y sieciowe, w przypadku 6packa: sp0, w
przypadku kiss'a: ax0, w przypadku baycom'a bc0. Czekam na propozycje i
mozliwe przyklady :-)

Pozdrawiam

Dj_RzulF