[bonkey]: Dla odwaznych - rc-scripts 0.3.0-0.8 w /test (fwd)

Pią, 5 Paź 2001, 20:12:35 CEST

Jan Rekorajski <baggins w sith.mimuw.edu.pl> writes:

> OK. dodane.
W aktualnym TOTALNEW jest to zrobione w C na poziomie initlog.c

> nie wiem, nie mam ppp - poszukaj może co mu dolega
U mnie podnosi ale nie na 0.3.0 ;) Bez debugowania się nie obejdzie.

> AFAIK Misiek to wywalił, ja tylko zrobiłem merge z jego brancha.
probe   /dev/dsp        sound-service-0-3
probe   /dev/sound      snd-card-0
w devfsd.conf czy jakoś tak.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr