misiek: rc-scripts ChangeLog rc-scripts/rc.d rc.sysinit rc-scripts/sysconfig/network-scripts ifdown-br

Czw, 25 Paź 2001, 10:46:50 CEST

Jan Rekorajski <baggins w sith.mimuw.edu.pl> writes:

> Kiedy zaczniesz robić to z sensem? Czytaj: równoczesne commity na HEAD.
Tylko, że to jest backport z HEAD.

> Już teraz nie ma problemu z ogromnymi różnicamy funkcjonalnymi mniędzy
> TOTALNEW a HEAD - jedynie nazwy zmiennych opisujące interfejsy są inne.
Mogę commitować i tu i tu tylko, że nie używam HEADowych rc-scripts więc
jak coś moje poprawki przy okazji popsują to będzie od razu -- zepsuł!!!

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr