Reply-To na tej liście

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Nie, 20 Paź 2002, 11:19:15 CEST

On Sat, Oct 19, 2002 at 04:23:15PM +0200, Michal Kochanowicz wrote:
> Czy celowo brak tu Reply-To?
Nie wiem czy celowo, czy "przez przeoczenie", ale dzięki temu maile
z tej listy nie łamią regularnie RFC, tak jak przychodzące z innych list
PLD.

Dokładnie chodzi o nagłówek Reply-To. Wg. RFC 822 i RFC 2822 nagłówek
Reply-To może się w wiadomości pojawić najwyżej raz. A maile wysłane na
listę z "Reply-To" (nadawcy) mają dopisane drugie "Reply-To" (listy),
łamiąc w ten sposób RFC.
Usunięcie oryginalnego Reply-To powodowało by utratę potencjalnie ważnej
informacji, jaką jest adres zwrotny do autora.

Ja byłbym za usunięciem dodawania "Reply-To" na wszystkich listach.
Taki mutt np. potrafi odpisywać na listę bez tego (klawisz "L", przy
odpowiedniej konfiguracji). Ale ten temat był już wielokrotnie wałkowany
i znów wyjdzie na to, że Repl-To na listę jest konieczne :-(

Pozdrowienia,
        Jacek