Reply-To na tej liście

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Nie, 20 Paź 2002, 13:07:57 CEST

On Sun, Oct 20, 2002 at 11:19:15AM +0200, Jacek Konieczny wrote:
> Nie wiem czy celowo, czy "przez przeoczenie", ale dzięki temu maile
> z tej listy nie łamią regularnie RFC, tak jak przychodzące z innych list
> PLD.
Bzdura?

> Usunięcie oryginalnego Reply-To powodowało by utratę potencjalnie ważnej
> informacji, jaką jest adres zwrotny do autora.
AFAIK mają usuwane oryginalne Reply-To. I jest to właściwe działanie.
Skoro ktoś pisze na nasze listy, to znaczy że jest na nie zapisany, a
więc tak, czy inaczej dostanie odpowiedź.

> Ja byłbym za usunięciem dodawania "Reply-To" na wszystkich listach.
> Taki mutt np. potrafi odpisywać na listę bez tego (klawisz "L", przy
> odpowiedniej konfiguracji). Ale ten temat był już wielokrotnie wałkowany
A mi się nie chce tego konfigurować, skoro przy ustawionym Reply-To nie
będę musiał. Mam lepsze rzeczy do roboty.

PS. No i właśnie ten mail poszedł na priv, bo znowu nie zauważyłem że w
To: nie ma adresu listy :/
--
--= Michal Kochanowicz =--==--==BOFH==--==--= michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--