Reply-To na tej liście

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Nie, 20 Paź 2002, 13:45:45 CEST

--->[Quoting Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl>:]

> Skoro ktoś  pisze na nasze listy,  to znaczy że jest  na nie
> zapisany, a więc tak, czy inaczej dostanie odpowiedź.

wpisz do .procmailrc coś w rodzaju:

# Add a Reply-To header to pld-* list
:0
* ^Mailing-List: contact pld-rc-scripts-help w pld.org.pl; run by ezmlm
	{
	:0 f
	| formail -a "Reply-To: pld-rc-scripts w pld.org.pl"
	}

i  przestań zawracać  gitarę.  Tylko nie  ustaw sobie  wakacji
jeśli  w ten  sposób  ustawisz procmaila,  bo zacznie  odsyłać
listy do ciebie z powrotem  na listę, co jest główną przyczyną
ustawiania reply-to do człowieka, nie do listy.

> A mi się  nie chce tego konfigurować,  skoro przy ustawionym
> Reply-To nie będę musiał. Mam lepsze rzeczy do roboty.

Lenistwo  nie  usprawiedliwia  braku  wyobraźni  i  znajomości
podstawowych narzędzi administratora  systemu. Jeśli ktoś chce
ustawić  sobie własne  reply-to  to chyba  może  mieć do  tego
prawo? A twoja koncepcja mu to uniemożliwia, co nie?

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info