rdate

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 22 Paź 2002, 09:30:43 CEST

On 22 Oct 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Zrób serwis rdate i skrypt w /etc/rc.d/init.d/rdate. Po co to pakować do
> rc-scriptsów?

Właśnie wolałbym tego nie wrzucać do serwisów, bo to żaden serwis...
$0 start to żaden start tylko wywołanie jednej komendy.

> Inna sprawa, że fajnie by było gdyby chętny podzielił ntp na ntp +
> ntp-clients i do clients wrzucił ntpdate (które robi sync daty z
> serwerami ntp) - można je z crona odpalać czy ewentualnie po pomyślnym
> starcie sieci tak jak proponujesz z rdate.

To jest oddzielna sprawa

> /var/lock/subsys/network do detekcji

> Nigdzie :-)

Szkoda - tak byłoby bardziej elegancko.

P.S.: REPLY-TO!!!! Omal nie wysłałem znowu tylko na priv!

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...