rdate

Wto, 22 Paź 2002, 09:42:12 CEST

Blues <blues w ds6.pg.gda.pl> writes:

> Właśnie wolałbym tego nie wrzucać do serwisów, bo to żaden serwis...
> $0 start to żaden start tylko wywołanie jednej komendy.
Zupełnie jak init.d/timezone. Ja nie widzę żadnych przeciwskazań.

> Szkoda - tak byłoby bardziej elegancko.
Wręcz przeciwnie skoro to samo możesz zrobić poza rc-scripts.
Co jeśli masz kartę PCMCIA? Wtedy odpalanie z serwisu po pcmcia
było by wskazane - działanie z network było by tu złe bo by nie
działało w ogóle ;-)

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux