rdate

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Wto, 22 Paź 2002, 11:29:50 CEST

On 22 Oct 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Właśnie wolałbym tego nie wrzucać do serwisów, bo to żaden serwis...
> $0 start to żaden start tylko wywołanie jednej komendy.

Sorry, że psuję wątek, ale nie wiem jak kliknąć w kmailu aby poszło na listę
;)

Czy przypadkiem rdate jak nie może wymienić danych z usługą, beztrosko sobie
nie wisi? Coś mi się o oczy obiła taka sytuacja - wtedy maszyna nie wstanie
(do końca).

P.S. Dlaczego (tylko z tej listy) wszystkie posty widzę podwójnie (piłem tylko
kawę... w niewielkiej ilości ;) ).

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org>