wyłączanie monitora.

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 4 Wrz 2002, 23:56:21 CEST

On Fri, 13 Sep 2002, Jakub (mick3y) Mikusek  wrote:
> setterm -blank 10 -powersave on

Działa. tnx

IMHO te ustawienia powinny się znaleźć w naszych rc-scriptach.

W sysconfig/console powinny być opcje (z odpowiednim komentarzem):

POWER_SAVE=on
BLANK_TIME=10
POWERDOWN_TIME=60

Dzięki temu w rc.d/console w start powinno się pojawić:

power_option=""
if [ $POWER_SAVE ]; then
	if [ $BLANK_TIME ]; then
		power_option="-blank $BLANK_TIME";
	fi
	if [ $POWERDOWN_TIME ]; then
		power_option="-powerdown $POWERDOWN_TIME $power_option";
	fi
	/usr/bin/setterm $power_option -powersave $POWER_SAVE
fi

To nam pozwoli na dorzucenie nowej funkcjonalności. Prośba do
rc-scripto-maintainerów o wrzucenie tego lub podanie czemu nie :)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...