proxy arp w rc-scripts

Olgierd Pieczul wojrus w linux.slupsk.net
Czw, 19 Wrz 2002, 17:35:49 CEST

Dnia Thu, Sep 19, 2002 at 02:06:13PM +0200 stanal u mych drzwi list od Piotr Polewczak i rzekl:

<cytat>
From: Jacek Konieczny <jajcus w bnet.pl>
To: PLD rc-scripts <pld-rc-scripts w pld.org.pl>
Subject: Re: arp
On Tue, Apr 23, 2002 at 02:20:13PM +0200, Olgierd Pieczul wrote:
> Szukalem mozliwosci ustawienia proxy arp w rc-scriptach, a przy okazji
> natknalem sie na kilka niejasnosci, wiec prosze zeby ktos je wyjasnil.
Proxy ARP linux sam w większości przypadków robi jak należy.
Wystarczą tylko odpowiednie wpisy w /etc/sysctl.conf albo
echo 1 > /proc/sys/net/ipv4/{all,default}/proxy_arp
No i odpowiednia trasa w tablicy routingu.

Sam niepotrzebnie się bawiłem z ip neighb itp.

Pozdrowienia,
        Jacek
</cytat>

I tu od razu sugestia: czy ustatwianie opcji proxy_arp dla interfejsu
nie powinno sie znalezc w ifcfg-* ?

--
Olgierd Pieczul
wojrus w linux.slupsk.net