dhcp i rc-scripts

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Śro, 21 Gru 2005, 12:55:51 CET

On Wed, 21 Dec 2005, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Co ma odnawianie kluczy wpa do dhcp bo nie rozumiem?

Właśnie też nie wiedziałem :)

_wydaje_ mi się, że jeżeli czas dzierżawy jest dłuższy niż czas odnawiania
kluczy to możliwe iż któryś z elementów stwierdza, że to oznacza czas
nieskończony... nie wiem jeszcze co: dhcpcd, wpa_supplicant czy może sam
router...

_wydaje_ mi się, że po odnowieniu kluczy należy odnowić dzierżawę.

Jak wrócę do domu to potestuję dokładnie...

> Można sobie włączyć w ifcfg-XYZ

Tak właśnie robie.

> ale jak nie śmieci za dużo to czemu by i nie by default.

Nie ma.
Ze 3-5 linijek przy starcie, a potem jest cisza.