dhcp i rc-scripts

Śro, 21 Gru 2005, 13:00:31 CET

On Wednesday 21 December 2005 12:55, Paweł Gołaszewski wrote:

> Właśnie też nie wiedziałem :)
Jak już będziesz dalej niż ,,wydaje mi się'' to wtedy można dyskutować.

> _wydaje_ mi się, że jeżeli czas dzierżawy jest dłuższy niż czas odnawiania
> kluczy to możliwe iż któryś z elementów stwierdza, że to oznacza czas
> nieskończony... nie wiem jeszcze co: dhcpcd, wpa_supplicant czy może sam
> router...
Wydaje mi się, że to bzdury. dhcp działa na interfejsie, nie wie co to za
cudny interfejs i to go nie interesuje, a już napewno nie to, że to wifi z
wpa.

> Nie ma.
> Ze 3-5 linijek przy starcie, a potem jest cisza.
Włącz więc.

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/