po co instalator!! :)

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 11 Kwi 2001, 15:42:17 CEST

On Wed, 11 Apr 2001, Michal Moskal wrote:
> Właśnie w tym kierunku to dąży. Właśnie zacząłem wątek na pld-installer
> na ten temat.

A czytam, czytam z uwagą :)

> Shell zostanie (przynajmniej tak mi się wydaje) zawsze.
> Co do prowizorki, to wuch, po powinien w końcu działać tak samo.
> To jest bez selectora, w batch mode. Prowizorka to tylko narzedzie
> do instalowania pakietów, nic więcej.

Powinien, ale nie działa.
Jak próbowałem zainstalować na 486 z małą ilością pamięci to się zatkał
(pisałem o tym...). Zresztą - od pewnego czasu nie chce chodzić, tzn.
łączyć się po sieci..

> Yasta widziałem raz, daaawanooo temu. Może oblookam.

Polecam. Dla ułatwienia podam URL:)

ftp://sunsite.icm.edu.pl/vol/rzm1/linux-suse/i386/update/7.1/a1/

> /me loves holy wars!

/me toże.

Ale duuuużo czasu się na nich traci :)

--