probemy z xami 4.0.3

hubert depesz lubaczewski depesz w depesz.pl
Śro, 11 Kwi 2001, 17:55:32 CEST

hej,
mam x'y 4.0.3
wszystko działa ładnie z wyjątkiem zdalnego uruchamiana starofficea
tylko starofficea
gnome, kde działają pieknie, a wykonanie staroffice'a z przekierowaniem
displaya na zdalną maszynę wywala ją tak, że jedyną możliwością jest hard reset
(maszyna faktycznie zawisa -0 sieci też nie ma, zabic x'ów też się nie da).
dzieje się tak zarówno na i810 jak i na savage4 (nie mam innych kart do
sprawdzenia.
i tu jest rpoblem.
na savage4 zainstalowałem x'y 3.3.6 i wszystko działa pięknie, ale w supported
nie ma xserwera do i810 do 3.3.6
czy ktoś ma jakiś pomysł co i dlaczego jest zwalone w 4.0.3 albo skąd teraz
wziąść i810-driver do x'ów 3.3.6?

depesz

--
hubert depesz lubaczewski                          http://www.depesz.pl/
     najwspanialszą rzeczą jaką dało nam nowoczesne społeczeństwo,