probemy z xami 4.0.3

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Śro, 11 Kwi 2001, 18:24:07 CEST

On Wed, Apr 11, 2001 at 05:55:32PM +0200, hubert depesz lubaczewski wrote:
> [...]
> gnome, kde działają pieknie, a wykonanie staroffice'a z przekierowaniem
> displaya na zdalną maszynę wywala ją tak, że jedyną możliwością jest hard reset
> (maszyna faktycznie zawisa -0 sieci też nie ma, zabic x'ów też się nie da).
> dzieje się tak zarówno na i810 jak i na savage4 (nie mam innych kart do
> sprawdzenia.
> i tu jest rpoblem.
> na savage4 zainstalowałem x'y 3.3.6 i wszystko działa pięknie, ale w supported
> nie ma xserwera do i810 do 3.3.6
> czy ktoś ma jakiś pomysł co i dlaczego jest zwalone w 4.0.3 albo skąd teraz

Ja tez mam problemy z StarrOffice na savage, ale chyba 3d nie
pamietam, taki z tvout.
Lokalnie czasami objawia sie to komunikatem cos o DRI a potem
sie zawiesza, najczesciej jednak komunikatu nie ma.
Na savage nie dziala tez vmware, a tego samego powodu :(
Ale to chyba wina sterownika.

TiweK

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek           Uniwersytet Gdanski
     /_ / |                             Instytut Matematyki
   //    \ \     tiwek w manta.univ.gda.pl
  (|      | )    tiwek w ksinet.univ.gda.pl
 )~\_    _/~(    tiwek w univ.gda.pl

perl -e 'print pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(70)-5,10);'