AX.25

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Pią, 20 Kwi 2001, 20:51:41 CEST

[piątek, 20 kwiecień 2001], Igor Truszkowski napisał(a):

> [Michal Margula, 20 Apr 2001 at 13:06:03]

> Co rozumiesz przez "tanią krótkofalówkę"? Takie np. FM-315, czy
> Walkie-Talkie? W drugim przypadku to kompletnie bez sensu i wątpię
> czy w ogóle by chciało przyzwoicie funkcjonować, a w pierwszym -- dało
> by się, tylko jeśli masz możliwość położenia kabla albo nie jest
> to dla Ciebie zabawa hobbystyczna to możesz się niemile rozczarować
> oglądając rezultaty :-) Poza tym na pewno taniej będzie kupić
> dwie ethernetowe sieciówki i kawałek RG-50.

Chciałem to zrobić dla zabawy w sumie, żeby mieć kontak z pewną osobą przez
cały czas bez wzgledu na Jej prowajdera, który ma dziwne tendencje odcinania
netu na zasadach losowych :)

Odległoś w linii prostej jakoś 4 km :)

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.net.pl/~alchemyx/, administrator polskiej sekcji Linux Counter