Głupi problem z kosolą..

eclipse eclipse w icpg1.owg.pl
Nie, 22 Kwi 2001, 19:30:59 CEST

Witam

Panowie (i Panie), ratujcie! Zamiast tych literek na konsoli mam znaczki
semigraficzne - fragmenty ramek (Ę = pozioma kreska, Ó - lewy dolny
kawałek podwójnej ramki)..Siedzę nad tym już kilka godzin,
przeinstalowałem console-*.rpm..bez rezultatu..Próbowałem z róznymi
fontami, ale albo:
1. jest to samo
2. są polskie literki, ale nie ma wtedy ramek i sypie się obraz w mc i
slrn

Co z tym zrobić?!? Any ideas?

--
[ eclipse w icpg1.owg.pl ]  [ 608-610-581 ]
[     registered linux user: 205102     ]