Xprint

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Pon, 23 Kwi 2001, 15:41:12 CEST

On Mon, Apr 23, 2001 at 02:31:13PM +0200, Michal Margula wrote:

> Działa Wam OpenOffice? Jak jego wydajność?

Coś starszego niż build 619 udało mi się uruchomić. Nowsze jakoś mi nie
działały a nie chciało mi się dochodzić dlaczego tak jest.
Jeśli chodzi o wydajność to działa nieco szybciej niż SO 5.2 ale nie
jest to powalająca różnica i może być to spowodowane tym że nie
operowałem na tak dużych plikach jak pod SO 5.2.

Podsumowując: Jak ktoś ma trochę samozaparcia i ctrl-s mu się naciska od
niechcenia to może OO sobie potestować. Do reguralnej pracy jednak mało
się nadaje.

Artur Frysiak
http://www.pld.org.pl/