SDI w PLD

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Pon, 23 Kwi 2001, 22:05:51 CEST

In article <20010423192153.A8808 w obgyn.edu.pl> you wrote:

> chodzi o to żeby to zrobić ładnie, a nie byle jak, poza ytm to pytanie
> na pewno się jeszcze pojawi i co będziesz za każdym razem to pisał ???

Widzisz zazwyczaj tego typu problemy wynikają z lenistwa, wystarczy
przeczytać PPP-HOWTO tudzież NET3-HOWTO, a sprawy związane z konfigracją
sieci, stawianiem serwerów dialup, konfigracji PPP stają się banalne.
Poprostu nie wiem, czy jest sens powielania dokumentów, które bardzo dawno
powstały.

--
*[ Łukasz Trąbiński ]*
SysAdmin @wsisiz.edu.pl