s3trio 3d agp

Dominik Mierzejewski dmierzej w elka.pw.edu.pl
Śro, 25 Kwi 2001, 21:37:30 CEST

Michal Margula wrote:
> Hejka
>
> W koncu sie jakos dochrapalem wymarzonego celerona 300 :). Mam na nim taka
> karte jak w subject. Pytanie - da sie to odpalic w xach naszych? A
> framebuffer tez? :)

To ja tak przy okazji się zapytam, czy ktoś też ma taki problem, że
w jakimkolwiek trybie graficznym pod XFree86-4.0.3, Win98 i Win2000 widać
żółte śmieci na jasnych obszarach? (Pod Win2k przy całkowicie
wyłączonej akceleracji jest prawie ok, pod resztą bez zmian).
Szczególnie widać to przy przesuwaniu okien. Próbowałem już wszystkich
ustawień chipsetu wymienionych w man s3virge.

--
"You're the type of guy who doesn't like to give up control."
	-- Wade to Garibaldi in Babylon 5:"The Exercise of Vital Powers"