Najnowszy galeon nie działa :-(

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Czw, 26 Kwi 2001, 00:06:48 CEST

On Wed, 25 Apr 2001, Jacek Rzęsista wrote:
> Hmmm, mozilla sama z siebie - w sumie działa - ale galeon już nie ....
> Ale zgadzam się - skoro wina leży po stronie mozilli - to niech oba
> wylądują w test.

Mozilla? Jestem przeciw!

Najpierw może niech się znajdzie wersja 0.9 (już jest albo lada dzień
będzie) i wtedy będziemy decydować czy mozillę wywalić do test. Na razie
działa i jeżeli galeon nie ma ochoty z nią współpracować to już jego
sprawa.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
Windows message:
"CPU not found. Software emulation"