Postfix - warning

Dominik Mierzejewski dmierzej w elka.pw.edu.pl
Czw, 26 Kwi 2001, 20:09:25 CEST

Dariusz Wlodarczyk wrote:
[ciach]
> PS. Swoja droga nie byloby warto poprawic to juz na stale ? Nie wiem kto
> robi ten pakiet ale taka drobna sugestia ;-)))

A czy to przypadkiem nie jest plik z postfiksa, a nie dodatkowy z pakietu?
W takim razie zgłoszę to na postfix-users.

--
"Your Ambassador Delenn has a wonderful phrase: 'Faith *manages*.'"
	-- Brother Theo to Sheridan in Babylon 5:"Passing Through Gethsemane"