Nvidia

Artur Flinta aflinta w student.uci.agh.edu.pl
Czw, 26 Kwi 2001, 21:34:12 CEST

On Thu, 26 Apr 2001, --s+ wrote:

> popatrz do logow, znajdziesz tam zapewne informacje, ze
> driver nie moze zostac zaladowany, bo jest dla wersji 2.4.3-6
> a nie 2.4.3 - i pewnie ustawiles jadro tak, ze nie laduje modulow z innych
> wersji jadra.

Kernel potrafi ładować moduły z innych wersji, natomiast
XFree86-nvidia-kernel, pdobnie jak driver zbudowałem na swojej maszynie,
więc z wersją jajka nie powinno być problemu. Ale nie działa dalej, mam
nawet nowe modutils, ale to nie pomaga, wiem, że przy jajku 2.4.0
działało, teraz kaplica.

> nie potrafie natomiast uruchomic kde z lusera, dziala tylko z roota,
> i nie moge dotrzec do logow - nie wiem gdzie sie to debuguje :-(

Niestety KDE nie używam, więc tu nie pomogę :(

                                Pozdrawiam
                                     Artur