Java w PLD

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Pon, 13 Sie 2001, 12:00:20 CEST

Witam!

Dnia Mon, 13 Aug 2001 11:45:18 +0200 (CEST) Jacek Rzęsista wypocił(a):

> To znaczy uściślę o co mi chodzi :-) Chodzi mi o jakąś javę (zapewne
> jest
> to jre), która by chodziła z mozillą (galeonem czy innym konquerorem) i
> taką, pod którą chodziłyby różne aplikacje (konkretnie interesuje mnie
> Limewire :-). Co mógłbyś mi polecić ? I czy jest gotowy rpm, czy trzeba
> dopiero ściągać z cvs-u i kompilować ?
> Pozdrawiam

Ja polecam śćiągnąć od SUN'a SDK dla linuxa (wersja tar.gz) i zbudować za
pomocą jdk.spec

BTW. W slackware 8.0 jdk od SUN'a jest standardowo wstawione do contrib,
więc może i unas by się dało to dopiąć.

                 Pozdrawiam
                    Artur

Nagrody do wygrania: płyty, koszulki, etui na CD!
Wypelnij krotka ankiete na stronie:
http://www.rmf.fm/akcje.html?akcja=ankieta&stopka=1