Java w PLD

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Pon, 13 Sie 2001, 12:29:57 CEST

Witam!

Dnia Mon, 13 Aug 2001 12:19:30 +0200 (CEST) Blues wypocił(a):

> A wiesz jak tam załatwili sprawy licencyjne?
> Tzn. czy jest to "specjalna zgoda" Sun czy licencja na takie rzeczy
> pozwala?

Niestety nie :( Zapuściłem tylko ftpsearch'a pliku j2sdk-1_3_1-linux-i386
na internauci.pl i w wyniku dostałem kilka adresów do contrib slackware.
Jest tam umieszczona SUN'owa licencja. Z tego co powierzchownie czytałem,
jeżeli tylko nie robimy żadnych modyfikacji, to możan to śmiało dołączyć
do dystrybucji. Pytanie tylko czy przepakietowanie to jest modyfikacja?

                 Pozdrawiam
                     Artur

Nagrody do wygrania: płyty, koszulki, etui na CD!
Wypelnij krotka ankiete na stronie:
http://www.rmf.fm/akcje.html?akcja=ankieta&stopka=1