Zjazd PLD

Krzysztof Drewicz hunter w kittie.raszyn.pl
Śro, 22 Sie 2001, 22:09:31 CEST

On Tue, 21 Aug 2001, Marcin Bohosiewicz wrote:

> [...]
ciach o zjezdzie....

> No to ja zglaszam 10% wymaganegp quorum - mnie i Age.

> <Aga>
> Jeden spiwor to mamy, wiec mysle ze jedna osoba by sie zmiescila.
jak ktos potrzebuje spiwor+karimate (czyt: nie chce mu sie wiesc
pociagiem) to moge pozyczyc....
> Za to zapewniamy lacze do Internetu i sniadanie i 1 szt. Zlatego Bazanta.
hm... a moze tak jakis post-zlot w jakims miejscu nie przypominajacym sali
wykladowej a studentow w nim pelno ?
> </Aga>
>
> Pozdrawiam(y)
>
> M. i A.