ircd

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Czw, 30 Sie 2001, 12:08:48 CEST

Witam
Chciałem dołączyć się do "prywatnego IRCnetu" za pomocą PLDowego ircd (ircd-2.10.3p1-1), jednakże połączanie z innymi serwerami okazało się niemożliwe. Zainstalowałem więc na drugiej maszynie z PLD kolejny ircd żeby zobaczyć, czy to może ja coś psuję. I odziwo, ircd na obu PLDówkach zlinkowały się bezboleśnie. Ale innych serverów już nie chciały (niePLDowych). Więc skompilowałem http://akson.sgh.waw.pl/~chopin/ircd/irc2.10.3p2.tgz i niespodzianka: linkuje się wszystko (wszystkie ircd z sieci do której chciałem się połączyć) oprócz ircd PLDowego (z drugiej maszyny, który wcześniej się linkował z innym PLDowym ircd). Wygląda to tak, jakby ircd PLDowe było same w sobie jakoś zamknięte :> Albo ja coś źle robię, ale co? Podejrzewam, że nasz ircd ma problemy z autoryzacją/kodowaniem. Ale ja się nie znam. Da się coś z tym zrobić?
Jarosław Kamper		   jack w jack.eu.org	         UIN: 35713516
http://jack.eu.org		        Registered Linux User # 165846
      If you don't understand or are scared by any of the above
                ask your parents or an adult to help you.