gdzie się zgłasza błedy?

Wojciech Łozowicki losiu_2 w go2.pl
Wto, 28 Sie 2001, 10:02:28 CEST

jak w temacie. jakoś nie bardzo wiem gdzie mam zgłaszać i przy okazji
sprawdzić czy nie zostało to już zgłoszone.
np. przy a2ps jest wiecznie Segmentation fault
WMSoundPrefs nie da się zainstalować:
	WSoundPrefs: Depends: libWINGs.so.1 but it is not installable

BTW:
gdzie się zgłasza błedy w tłumaczeniach (to jest chyba niezależne od dystrybucji)
np.
make: Nie nic do roboty w `ALL'
	tu jakby czegoś brakowało
vim: Brak poprzedniego podstawieniwego wyrażenia rególarnego
(komunikat E33 z lang/pl/LC_MESSAGES/vim.mo)

pozdrowionka
losiu
--