gdzie się zgłasza błedy?

Filip Kaliński fk181140 w students.mimuw.edu.pl
Wto, 28 Sie 2001, 18:05:25 CEST

On Tue, 28 Aug 2001 10:02:28 +0200
Wojciech Łozowicki <losiu_2 w go2.pl> wrote:

> jak w temacie. jakoś nie bardzo wiem gdzie mam zgłaszać i przy okazji
> sprawdzić czy nie zostało to już zgłoszone.
> np. przy a2ps jest wiecznie Segmentation fault
> WMSoundPrefs nie da się zainstalować:
> 	WSoundPrefs: Depends: libWINGs.so.1 but it is not installable
>
> BTW:
> gdzie się zgłasza błedy w tłumaczeniach (to jest chyba niezależne od
> dystrybucji)
> np.
> make: Nie nic do roboty w `ALL'
> 	tu jakby czegoś brakowało
> vim: Brak poprzedniego podstawieniwego wyrażenia rególarnego
> [...]

Nie odpowiem Ci na pytanie, ale
- a2ps już poprawiłęm (też mi się segfault robił, wyizolowałem winnego patcha (security-patch) i zakometowałem)
- biblioteka wymagana przez WSoundPrefs należy do WindowMaker-libs, mi się zainstalowało bez problemu, rpm wyraźnie mówi, że potrzeba WM-libs
- co do make to jest to poprawny komunikat, domyślnym targetem (celem?) jest 'all' i nie należy tego tłumaczyć

--
Filip Kaliński <f.kalinski w students.mimuw.edu.pl