Nowy luser PLD i kilka pytan.

Piotr Goczal bilbo w mazurek.man.lodz.pl
Czw, 6 Gru 2001, 15:09:53 CET

Witam!
Wlasnie zainstalowalem sobie PLD i mam zamiar zaczac jej uzywac jako
maszyny pracujacej tylko i wylacznie jako maszyna ipv6.
Czy uwazacie to za dobry wybor?
Jakie uslugi w dystrybucji s "ipv6 ready"?
Gdzie moge znalezc uaktualnienia do PLD (rpm'y)?
Moje dotychczasowe doswiadczenia z linuxem to okolo 5 lat zabawy z roznymi
redhatami, wiec jestem "troszke przyzwyczajony" do rpm'ow.
Czy istnieje jakis odpowiednik "updates.redhat.com" w stosunku do PLD?
Przeszukalem ftp.pld.org.pl ale nie znalazlem to podobnie wygladajacego
katalogu.

Pozdrawiam

Piotr