rc-scripts

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Pon, 12 Lut 2001, 14:44:29 CET

Witam.
Na poczatku zanacze ze nie nie mam pojęcia czy jest to zgodne z jakąś
specyfiakcją czy raczej nie. Ale takie cos sprawia mi problem.

Mam linuxa (PLD) na dysku w kieszeni i nosze go zawsze wszędzie
ze sobą. Ma to pare zalet jak sie pracuje w paru miejscach.

W rc.sysinit zaraz po zamontowaniu / w rw i zamontowaniu /proc'a
wpisuje za kazdym razem kawalek kodu, ktory na podstawie roznych
danych (grep /proc/cpuinfo, i inne) sprawdza sobie gdzie ja jestem
i uruchamia odpowiedni skrypt, ktory robi min:
ln -s /dev/mouse /dev/psaux
ln -s /etc/sysconfig/interfaces/ifcfg-eth0.dom /etc/sysconfig/interfaces/ifcfg-eth9

i tym podobne.

Ale po kazdym upgrade rc-scrpits musze dopisywac kawalek kodu.

Czy nie mozna by zrobic cos takiego jak rc.prelocal, czy jak to tam
nazwac, albo jakkolwiek inaczej. Gdyby sie ktos wladny podjał temat
to ja moge opracowac jakas strategie i oprogramowac to.

Dodam tylko, ze jedyny sluszny system Win 9.x ma cos takiego, a mnie i
moze paru innym cos takiego by sie przydalo.

TiweK

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                 KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                Uniwersytet Gdański, Instytut Matematyki

perl -e 'print pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(50)-5,7,10);'