rc-scripts

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pon, 12 Lut 2001, 19:02:54 CET

On Mon, Feb 12, 2001 at 02:44:29PM +0100, Tomasz Witek wrote:
> [...]
> danych (grep /proc/cpuinfo, i inne) sprawdza sobie gdzie ja jestem
> i uruchamia odpowiedni skrypt, ktory robi min:
> ln -s /dev/mouse /dev/psaux
> ln -s /etc/sysconfig/interfaces/ifcfg-eth0.dom /etc/sysconfig/interfaces/ifcfg-eth9
>
> i tym podobne.
>
> Ale po kazdym upgrade rc-scrpits musze dopisywac kawalek kodu.
>
> Czy nie mozna by zrobic cos takiego jak rc.prelocal, czy jak to tam
> nazwac, albo jakkolwiek inaczej. Gdyby sie ktos wladny podjał temat
> to ja moge opracowac jakas strategie i oprogramowac to.

IMHO good idea. Na devfs tez trzeba czasem link robic /dev/cdroms/cdrom0
/dev/cdrom, mysz i kilka innych (tzn. to jest tmp workaround, bo mi sie
devfs jak mu dalem do configua corzył :)))

Ale nie wiem kto to jest : ktoś władny :))

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

Never make any mistaeks.
	-- Anonymous, in a mail discussion about to a
          kernel bug report

smuggle explosion SDI bomb North Korea class struggle spy
KGB Waco, Texas Noriega assassination radar Peking
SEAL Team 6 Mossad nuclear Kennedy spy DES Ft. Bragg