pld i fdisk

Wojciech Arkita Wojciech_Arkita-AWA003 w email.mot.com
Pon, 5 Lut 2001, 12:31:55 CET

Tomasz Orzechowski wrote:

> A w kernel-headers tego nie ma? Nie mam tego pod ręką, więc nie mogę
> sprawdzić...

jest w katalogach:
/usr/include/sys
oraz
/usr/src/linux-2.2.18/include

ale przy rekompilacji source podaje ze brak mu <linux/raw.h>
podanie sciezki wzglednej niewiele mi mowi, bo tak naprawde nie wiem do
ktorego miejsca program rekompilujacy (rpm) sie odwoluje. Gdymym
wiedzial moglbym mu po prostu go tam wgrac.
W ogole (nie wiem z czego to wynika) ale normalnie rpm jak rekompiluje
zrodla to uzywa do tego celu katalogu /usr/src (min. tam wrzuca nowo
zbudowany pakiet do podkatalogu RPMS) a u mnie nie wiedzac czemu rpm
chcial do tego celu uzyc sciezki /root (czyli kat. domwego roota).
Pewnie trzeba jakos tego rpm-a skonfigurowac (podac mu np. gdzie ma to
wszystko skladowac i byc moze trzeba mu podac gdzie sa headery jadra,
choc wydaje mi sie ze to powinno byc zrobione defaultowo, ale nie wiem
dokladnie, to raczej pytanie do developerow.)

pozdrawiam
Wojtek