pld i fdisk

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 5 Lut 2001, 12:27:19 CET

On Mon, 5 Feb 2001, Wojciech Arkita wrote:
> W ogole (nie wiem z czego to wynika) ale normalnie rpm jak rekompiluje
> zrodla to uzywa do tego celu katalogu /usr/src (min. tam wrzuca nowo
> zbudowany pakiet do podkatalogu RPMS) a u mnie nie wiedzac czemu rpm
> chcial do tego celu uzyc sciezki /root (czyli kat. domwego roota).
> Pewnie trzeba jakos tego rpm-a skonfigurowac (podac mu np. gdzie ma to
> wszystko skladowac i byc moze trzeba mu podac gdzie sa headery jadra,
> choc wydaje mi sie ze to powinno byc zrobione defaultowo, ale nie wiem
> dokladnie, to raczej pytanie do developerow.)

Tak ma byc - w PLD luser moze tekze w swoim katalogu domowym spokojnie
sobie przebudowywac pakiety, a nie tak jak w RH, ze tylko root ma do tego
prawo.

Inna sprawa jest, ze w standardowym skel brakuje stworzonych tych
katalogow i trzeba jest potem recznie robic... IMvHO to powinno byc.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski