Php-4 vs nowe glibce

Konrad Stepien konrad w interdata.net.pl
Śro, 7 Lut 2001, 17:41:29 CET

To ja jeszcze w temacie php-a.
Tak się składa, że nie mogę za bardzo stosować standardowego
rpm-a z PLD (zresztą i tak nie działa :-))).
Do tej pory zawsze budowałem sobie sam s tego samego speca,
tylko numerki zmieniałem.
Po upgradzie glibców z 2.1 na 2.2.1 przestało mi się budować.

żeby nie mieszać, biorę czyste źródła php-4.0.4pl1 (strsze zachowują się
tak samo)

./configure --with-apxs=/usr/sbin/apxs
[...]
make

i kończy mie się na:

/usr/bin/ld: .libs/libphp4.so: undefined versioned symbol name
__ns_name_unpack@@GLIBC_2.1
/usr/bin/ld: failed to set dynamic section sizes: Bad value
collect2: ld returned 1 exit status
make[1]: *** [libphp4.la] Error 1

Co ciekawe jak buduję jako standalone (bez --with-apxs),
to wszystko idzie ładnie.

Próbowałem nakładać no_libnsl.patch i apache-fixes.patch
ale bez widocznych rezultatów.

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad w interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.