co to moze byc ? :(

doOh dooh w civ.pl
Czw, 8 Lut 2001, 23:21:07 CET

Witam,

mam problem z fontami w iksach. Po uruchmieniu np xmmsa dostaje cos
takiego:

Gdk-WARNING **:     ISO8859-2
Gdk-WARNING **:     ISO8859-2
** CRITICAL **: Couldn't open playlist font
Gdk-WARNING **: Missing charsets in FontSet creation
Gdk-WARNING **:     ISO8859-2
Gdk-WARNING **:     ISO8859-2
** CRITICAL **: Couldn't open playlist font
Gdk-WARNING **: Missing charsets in FontSet creation
Gdk-WARNING **:     ISO8859-2

xmms uruchamia sie ale np w menu sa wyswietlane tylko shortcuty - reszta
to puste miejsca. Tak samo sprawa wyglada z gtv, gimpem i pewnie ze
wszystkimi programami wymagajacymi gtk (chyba). Juz sam nie wiem co
robic. Dodam jeszcze, ze gnome-print grzebie cos w
/usr/share/fonts/fontmap i twierdzi, ze nie ma zainstalowanego fontu
Times. Plik ten zawiera tylko tyle:

<?xml version="1.0"?>
<fontmap/>

Co by tu jeszcze dodac ? Przeinstalowywalem juz gtk, gnome, fonty i nic
nie pomoglo - fontow jak nie bylo tak nie ma. Musialem pewnie cos skopac
przy upgrejdzie iksow (4.0.1 -> 4.0.2).

Prosze o pomoc bo juz sam nie wiem co robic :)

--
pozdrawiam,

           * doOh w civ.pl * dooh-online.prv.pl * ICQ#:18111862 * LRU:162293
 _|   _ |_ * Obecnie nawet w szkołach nie uczą już arytmetyki sposobem
|_|()|_|| |* oderwanym. Wszędzie ku temu służą przybory zwane liczydłami.