pppd i direct link

BartOwl bartowl w surfuje.w.pl
Sob, 10 Lut 2001, 14:38:57 CET

Przychodzi Radoslaw Kojdecki do lekarza i mówi:

> Passive masz oczywiscie tylko po jednej stronie ?

a o tym to nie pomyslalem... teraz nie mam jak sprawdzic, ale probowalem
konfiguracje bez passive i z passive po obu stronach.. jeszcze sproboje
miesznego.

--
 'o,o' Bartłomiej Sowa-\ /---Surfuje w NYSIE--|--PGP w www--\ /---- |\ ----\
 (  ))     BartOwl      | >>>>  bartowl w dione.ids.pl  <<<< |  WS  |_\ ROX )