Odp: pppd i direct link

BartOwl bartowl w surfuje.w.pl
Pon, 12 Lut 2001, 19:43:32 CET

Przychodzi Grzegorz Stanislawski do lekarza i mówi:

> Czy ja pisalem cos o autentykacji?
> opcje sa takie same jak w options.ttyXX czy jak w cmdlinie do pppd.

a - rozumiem...

> a 'man pppd' Wasc probowales?

oops! - nawet mam przetlumaczone... az wstyd, ale nie przyszlo mi do glowy
dam zajrzec... w /usr/doc/ppp*, howto's i wszedzie szukalem, ale jednak
najciemniej pod latarnia ;>

Ps. wiec jeszcze raz dziekuje i nie bede wiecej zawracal glowy.
--
 'o,o' Bartłomiej Sowa-\ /---Surfuje w NYSIE--|--PGP w www--\ /---- |\ ----\
 (  ))     BartOwl      | >>>>  bartowl w dione.ids.pl  <<<< |  WS  |_\ ROX )