klopoty z mysza pod Pld XFree 4.0.2

Wojciech Arkita Wojciech_Arkita-AWA003 w email.mot.com
Pon, 12 Lut 2001, 11:06:05 CET

Witam

Jakis czas temu mialem problem z odpaleniem myszy w ogole nawet w trybie
tekstowym, ale dzieki kilku postom z grupy udalo mi sie odpalic mysz pod
gpm-em, ale nadal nie moge poradzic sobie ze skonfigurowaniem myszy pod
XFree
Po prostu nie pokazuje sie kursor myszy.
W FAQ XFree przeczytalem ze najczestszym problemem jest konflikt z
gpm-em wiec go w ogole nie startuje.
Mam mysz logitecha ze scrolem na PS.
W jednym z ostatnich numerow chipa posw. linuxowi wyczytalem ze mozna (w
razie klopotow z mysza wykorzystac urzadzenie gpmdata) ktore tworzy sie
po wydaniu komendy gpm -R msc

W XF86Config wpisalem sekcje

Section "InputDevice"
  Identifier "Mouse0"
  Driver "mouse"
  Option "Protocol" "MouseSystem"
  Option "Device" "/dev/gpmdata"
  Option "ZAxisMapping" "4 5"
  Option  "Buttons" "3"
EndSection

I co prawda kiedy zrobilem

XFree -xf86config XF86Config

pojawil sie w prawdzie kursor myszy (w postaci krzyzyka) ale kiedy
zaczalem poruszac mysza, zaczale sie robic kiszka, tzn kursor "skakal"
po calym ekranie i bynajmniej nie mialo to nic wspolnego z tym co
chcialem osiagnac.
Tak jak wiec widzicie szukalem roznych sposobow ale teraz juz nie wiem
co jest grne, jestem bezradny, pomozcie prosze.

Wojtek

P.S.
W logach nie ma zadnego info jakoby mysz dzialala niepoprawnie.