klopoty z mysza pod Pld XFree 4.0.2

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Pon, 12 Lut 2001, 12:32:12 CET

On Mon, 12 Feb 2001, Wojciech Arkita wrote:

> [...]
>
> Jakis czas temu mialem problem z odpaleniem myszy w ogole nawet w trybie
> tekstowym, ale dzieki kilku postom z grupy udalo mi sie odpalic mysz pod
> gpm-em, ale nadal nie moge poradzic sobie ze skonfigurowaniem myszy pod
> XFree
> Po prostu nie pokazuje sie kursor myszy.
> W FAQ XFree przeczytalem ze najczestszym problemem jest konflikt z
> gpm-em wiec go w ogole nie startuje.
> Mam mysz logitecha ze scrolem na PS.
> W jednym z ostatnich numerow chipa posw. linuxowi wyczytalem ze mozna (w
> razie klopotow z mysza wykorzystac urzadzenie gpmdata) ktore tworzy sie

Uzywasz /dev/gpmdata a nie uzywasz gpma...
Jesli nie uzywasz gpm'a zmien to na /dev/psaux
Albo odpal gpm'a z opcja -R /dev/gpmdata zeby dzialalo przekazywanie
z gpm'a do pipe'a...
>   Option "ZAxisMapping" "4 5"
>   Option  "Buttons" "3"
> EndSection

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-