Odp: Tragiczne

hocus hocus w dronet.gliwice.pl
Pon, 12 Lut 2001, 16:19:07 CET

Cześć!

>4. komp I po odpaleniu próbuje załadować kernel, po czym następuje restart
>kompa
>5. próba użycia grub-a kończyła się takim samym wynikiem.
A próbowałeś na tym nowo skompilowanym kernelu odpalić obydwa kompy? Ja mam
taki objaw: mam PLD(i686) na komputerze z duronem, kompiluje mi kernela bez
żadnych błędów, tylko później przy starcie i ładowaniu kernela lecą
kropeczki... i restart (testowane na 3 różnych komputerach). Jak skopiowałem
źródła na inny komputer z p100, kompilacja przy niezmienionej konfiguracji
dała jądro z którego komputer bootuje się... I nie jest to wina "samego"
durona, bo na tymże komputerze zainstalowałem RH 6.2 i pod nim kompilacja
jądra daje pozytywne efekty.

Pozdrawiam
Paweł