przerwania klawiatury?

Wojciech Arkita Wojciech_Arkita-AWA003 w email.mot.com
Sob, 17 Lut 2001, 19:26:47 CET

"Robert R. Wal" wrote:

> On 01.02.01 Wojciech Arkita pressed the following keys:

> Tak jak chcesz, to za cholere sie nie da. Ale mozesz otworzyc sobie
> pseudoterminal i puscic program wymagajacy konsoli wewnatrz niego, a na
> drugim koncu pseudoterminala wpuszczac mu jakie tylko chcesz klawisze.
>
> Wiecej informacji w info do glibc w okolicach:
>
> Lowlevel Terminal Interface/Pseudo-Terminals.

Bardzo dobry pomysl.
Niestety przeszukalem cale glibc 2 howto i nic takiego nie znalazlem
moglbys nakierowac mnie na jakiegos linka o pseudoterminalach?
acha i jeszcze jedno. Czy bede mog sterowac z poziomu skryptow
X-aplikacjami ?