apt-get

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Wto, 20 Lut 2001, 14:44:44 CET

On Mon, Feb 19, 2001 at 09:47:45PM +0100, Paweł Kołodziej wrote:

> Moze zrobimy tak:
> - bedzie dzialac po ftp ale wtedy za kazdym razem bedzie sciagany caly
>   tocfile
> - bedzie mozliwosc rsyncowania tocfile.
>
> tylko.... czy rsync na zgzipowanych plikach to dobry pomysl (nie wiem jak
> dokladnie pakowny jest plik przez gzip'a -- czy sa wykozystywane cale bajty,
> czy bity).

Zakladajac ze to gzip, to tak, on sie po pewnym czasie stablizuje,
tzn. jesli sie zmieni jeden bajt w gz zmienia sie kilkaset, ale
w jednym miejscu.

Hmm.... nie wiem.

--
                        Michał Moskal <malekith w pld.org.pl>

A bug in the hand is better than one as yet undetected.

South Africa CIA DES FSF Khaddafi Qaddafi cryptographic
SEAL Team 6 bomb FBI munitions strategic supercomputer
South Africa Albanian North Korea terrorist Serbian
$400 million in gold bullion Qaddafi