przerwania klawiatury?

Wojciech Arkita Wojciech_Arkita-AWA003 w email.mot.com
Wto, 20 Lut 2001, 19:01:28 CET

> info | pinfo libc

dzieki

> nie rozumiem pytania.

Pisal juz o tym Robert, o rozwazaniu z mechanizmen CORBA, ale jak na
mnie jest to zbyt skomplikowane, kompletnie sie na tym nie znam.

Chodzi o to, ze mam aplikacje ktora dziala pod x-ami (taon) program do
obrobki wav-ow. Mam rowniez zgrane do wav-ow wyklady, ktore nagrywane
byly w sali, ktorej poziom szumow byl spory. Udalo mi sie wyeliminowac
je manualnie przy pomocy taon-a, ale obrobka takiego 1 wav-a trwa ok 0.5
h jest to troche czasu zwazywszy ze mam tkich sampli ok 50 szt. wiec
warto zastanowic sie nad zautomatyzowaniem procesu. Cala operacja polega
na monotonnym wykonywaniu tych samych kombinacji klawiszy, ktore z menu
wybieraja odpowiednie funkcje, ktore wycinaja te szumy. Marzeniem moim
jest napisanie takiego skryptu, ktory robilby to za mnie. Zdaje sobie
sprawe ze to moze nie byc wcale proste, ale mimo to chcialbym poznac
mozliwe rozwiazania tego zagadnienia. (jesli takowe istnieja)

pozdrawiam
Wojtek