przerwania klawiatury?

wrobell wrobell w posexperts.com.pl
Wto, 20 Lut 2001, 18:42:35 CET

On Tue, Feb 20, 2001 at 06:01:28PM +0000, Wojciech Arkita wrote:
[...]
> Chodzi o to, ze mam aplikacje ktora dziala pod x-ami (taon) program do
> obrobki wav-ow. Mam rowniez zgrane do wav-ow wyklady, ktore nagrywane
> byly w sali, ktorej poziom szumow byl spory. Udalo mi sie wyeliminowac
> je manualnie przy pomocy taon-a, ale obrobka takiego 1 wav-a trwa ok 0.5
> h jest to troche czasu zwazywszy ze mam tkich sampli ok 50 szt. wiec
> warto zastanowic sie nad zautomatyzowaniem procesu. Cala operacja polega
> na monotonnym wykonywaniu tych samych kombinacji klawiszy, ktore z menu
> wybieraja odpowiednie funkcje, ktore wycinaja te szumy. Marzeniem moim
> [...]
to może spróbować ecasound (jest na ftp i w repo),
puszczasz to z palca:

for f in *.wav; do ecasound -i $f -opcjedoodszumiania -o odszumione/$f; done

W dziedzinie dźwieku nie jestem zbyt dobry, ale 'man ecasound' powinno
dać obraz tego co ten program potrafi (można też skonsultować to z ichnią
listą dyskusyjną).

  wrobell <wrobell w posexperts.com.pl>