addbase

Krzysztof Drewicz hunter w kittie.raszyn.pl
Pią, 13 Lip 2001, 12:04:19 CEST

On Thu, 12 Jul 2001, Michal Dwuznik wrote:

> To znowu ja ....
>
> Wczoraj udalo mi sie postawic za pomoca instalatora, jednak w ramach
> treningu postanowilem byc twardszy - krok po kroku
> ;))
tak trzymaj !!!
> No i niestety utykam po utworzeniu systemow plikow - polecenie addbase nie
> dziala jak trzeba - nie mam struktury katalogow w /dest
mount /dev/_nazwa_urzadzenia_z_rootfs_i_nr_do_Patrycji (0-700xxx666) /dest
mkdir /dest/usr
mkdir /dest/var
mount /dev/_nazwy_urzadzen_i_numerki_do_kolezanek_Patrycji /dest/usr
mount /dev/_nazwy_urzadzen_i_numerki_do_kolezanek_Patrycji /dest/var
addbase
selrpm server
co to sie pojawia ???

> (oczywiscie montuje /dest ZANIM napisze addbase ;))
> jest tylko /etc/ /tmp/ i /lost+found
> Wczesniej dodalem do jajka modul do reiserfs (na var i usr) - moze to jego
> wina?
nie ja mam reiser na rootfs i to jeszcze na md0 i jest ok.

> Pozdrawiam
> Michal
>
> PS:Zaczynam lubiec PLD - nic nie probuje robic za mnie :)
tak. to prawda

Hunter