Inny fstab?

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Śro, 4 Lip 2001, 13:39:41 CEST

On Wed, 4 Jul 2001, Artur Frysiak wrote:

> Najlepiej będzie jak zrezygnujesz wogóle z 2.4.5 bo sobie nie poradzisz.
-------------------------
Nie powiem zeby mnie to zmotywowalo! ;) Dwa systemy dzialaja z 2.4,
co prawda bez devfs, ale dzialaja.
-------------------------
> Jeśli jednak dalej masz zamiar walczyć to poczytaj o devfs (w
> linux/Documentations) o devfsd (man devfsd) o devfsd.conf (man
> devfsd.conf). Później będzie już łatwo.
Chcialem uniknac instalowanie zrodel, ale jesli to konieczne, tak zrobie.
Moze by jednak ktos poswiecil chwile i napisal jedno zdanie o 'przewagach'
devfsd ?? Bo narazie wydaje sie mi byc zbedne, choc po przeczytaniu
stosownej dokumentacji zmienie zdanie. ;)

pzdr
Stacho Pal