addbase

Michal Dwuznik Michal.Dwuznik w cern.ch
Pią, 13 Lip 2001, 11:38:41 CEST

> mount /dev/_nazwy_urzadzen_i_numerki_do_kolezanek_Patrycji /dest/var
Az taki do tylu nie jestem, ale dzieki za przypomnienie ;)
> addbase
> selrpm server
> co to sie pojawia ???
Popzedni post byl li tylko wyrazem niczym nieuzasadnionej paniki - okazalo
sie ze to co trzeba zalozyl ;)))
Myslalem tylko ze zalozy np /dest/usr i /dest/var . Zamiast pomyslec
napisalem posta (za blisko mam drugi komputer ...)
no server package set - mam tylko base ;))

No ale instalacja na razie dziala, szkoda ze tak wolno ciagnie z
najszybszego z mojego punktu widzenia mirrora fr2.rpmfind.net ;))
Lokalny mirror sie jakos nie chcial z prowizorka dogadac, ale jak chodzi o
transfer to jestem i tak szczesliwym czlowiekiem....

Pozdrawiam i dziekuje za pomoc
Michal